nedeľa 14. októbra 2012

Samochvála smrdí, ale táto vonia rozmarínom :)


Dávno som nepridala nový výrobok do mojej galérie na Sashe. Tak aby ste si nemysleli, že sa flákam, ukážem vám čím sa "bavím" mimo SAShE :)
Máme v Žiline nový obchod s kamienkami. Moja maminka si tam nejaké vybrala keď sme ho boli okuknúť. Hneď mi ich aj nechala, že by chcela brošne. Tak takéto sú:

Obchodík odporúčam, už sa tam okrem iného predávajú aj moje červené náramky. Júchú, môj prvý predaj v kamennom obchode :D
Pre kamarátky orientálne tanečnice chystám novú kolekciu náušníc:
 
Môj pôvodný stojan na náramky začal slúžiť ako sušiak pri lakovaní, lebo po poslednom decoupage záchvate bol malý. Tak som si vymyslela nový, rozoberateľný a obrovský. Fotky z jeho skladania nie sú slávne, chystám sa ich prefotiť a snáď sa dočkáte aj návodu.

A moje srdcové šuflíčky zo staršieho žurnálu sú ešte stále "v procese". Myslela som si, že to bude rýchlo, ale stále len pridávam - ešte toto prifarbím, ešte dolepím. :) Celé (okrem čelnej strany) som ich po vybrúsení natierala priehľadnou lazúrou, do ktorej som primiešala pár kvapiek rozmarínového oleja. Teraz mi to v dielničke nádherne vonia. Rozmarínový olej by mal aj odpudzovať hmyz, podobne ako levanduľa. Čelá šuflíkov dostali ako základ moju obľúbenú karamelovú farbu. Ešte ich dofarbujem akrylkami, dozdobujem logom a čipkami farbenými čiernym čajom. Zatiaľ len foto z procesu pred/po, ale ešte by som potrebovala tak jeden voľný deň na dokončenie.
 
A to ani nehovorím, že mám u babky ešte tretiu sadu šuflíčkov, ktoré som ani nevypratala. :) Ale teším sa na to keď budú hotové. Nájdem si na ne čas len, keď mám splnené ostatné povinnosti. Mám to ako malú odmenu, že si ich robím "na pekno".
Keď už som tlačila logá na šuflíky, tak som si konečne spravila náramok aj pre seba - Logo náramok :)
 
pa
K.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára